با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ فشار آب در چه عمقی برای انسان مرگبار است؟
زیارت عاشورا

در واقع مشکل اصلی آن است که انسان نمی‌تواند در این عمق، گازهای مورد نیاز برای تنفس خود را به شکلی ایمن تنظیم نماید و همین مسئله باعث ایجاد محدودیت‌هایی برای فرو رفتن انسان در آب می‌شود. در نهایت فشار آب باعث می‌شود که آنزیم‌های داخل بدن شکل مولکولی خود را از دست بدهند و همین موضوع فرایند متابولیکی بدن را مختل می‌کند. بالاترین رکورد ثبت شده پرش در آب با استفاده از لباس معمولی شنا حدود 330 متر است، این در حالی‌ست که گونه خاصی از نهنگ‌ها می‌توانند تا عمق 3 کیلومتری در آب فرو روند. در کارخانجات کنسرو‌سازی، قوطی‌های کنسرو حاوی گوشت در معرض فشاری معادل عمق 60 کیلومتری قرار گرفته و استریلیزه می‌شوند. بنابراین فشار کشنده می‌تواند بین 3 و 60 کیلومتر باشد. عمیق‌ترین بخش اقیانوس حدودا 11 کیلومتر است.



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 22 آذر 1393برچسب:, | 16:11 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |